شرح وظایف دفتر ریاست - انجام امور اداري و دفتري رئيس دانشگاه در رابطه با ارتباطات داخلي، بين المللي و دانشگاهي - نظارت و پيگيري اموري كه از سوي رئيس دانشگاه ابلاغ گرديده است - دريافت مكاتبات واحدهاي دانشگاهي و صدور ابلاغ كليه مكاتبات، دستورات و نظرات آن دانشگاه به واحدهاي دانشگاهي و يا مؤسسات و سازمانهاي خارج از دانشگاه - تهيه و تنظيم صورتجلسات شوراها و كميته هايي كه در محدوده تشكيلات حوزه رياست دانشگاه تشكيل مي گردد - تنظيم قرار ملاقاتهاي ارباب رجوع با رئيس دانشگاه - انجام ارتباطات تلفني رئيس دانشگاه - ارسال و دريافت نمابرهاي رئيس دانشگاه - پيگيري ثبت نامه هاي دفتر رئيس دانشگاه - نظارت بر امور داخلي دفتر و نيز تشريفات ميهمانان رئيس دانشگاه - برنامه ريزي و نظارت جهت اجراي مصوبات شوراي سازمان اسناد ملي ايران در زمينه امحاء اوراق زايد و انتقال پرونده هاي راكد به مركز بايگاني راكد دانشگاه و تحويل اسناد ملي واجد ارزش - ارزشيابي اوراق و سوابق راكد به منظور تشخيص و تعيين اوراق زايد قابل امحا بر اساس راهنمايي واحد اسناد دفتر رياست - جمع آوري و طبقه بندي و تركيب، حذف و متحدالشكل ساختن فرمهاي مورد عمل و نظارت بر تهيه و تكثير فرمها به منظور جلوگيري از تهيه فرمهاي غير استاندارد تكراري و غير لازم -پاسخگوئی به ارباب رجوع بر اساس مقررات مربوطه - انجام هماهنگی های مربوط به جلسات هیات رئیسه دانشگاه |