اعضاء کمیته اجرایی مهندسی و ارزیابی مشاغل: 1. علی اکبر شبانی (معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامهریزی) بعنوان رئیس کمیته 2. ناصر رضازاده (مدیر توسعه سازمان و تحول اداری) بعنوان دبیر کمیته 3. دکتر احمد حاج ابراهیمی (مدیر منابع انسانی) بعنوان عضو کمیته 4. سیدسلیمان شریفی (رئیس گروه مهندسی مشاغل) بعنوان عضو کمیته وظایف کمیته اجرایی مهندسی و ارزیابی مشاغل: 1. بررسی و اتخاذ تصمیم در مورد کلیه پیشنهادهای دریافت شده از واحدهای تابعه در خصوص اجرای طرح مهندسی مشاغل بر اساس قوانین و مقررات 2. نظارت و کنترل مدارک ارائه شده به کمیته و تشخیص تجربه، مدرک تحصیلی، شناسنامه آموزشی، سوابق تجربی و غیره بر اساس مستندات و مقررات مندرج در طرح مهندسی مشاغل 3. ارائه پیشنهادهای لازم در زمینه اصلاح طرح مهندسی مشاغل به مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت به منظور جاری نگهداشتن طرحها و انطباق آن با نیازهای استخدامی دانشگاه 4. نظارت بر تعیین شرایط تصدی و احراز مشاغل کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی 5. نظارت و کنترل مجوزهای مجوزهای استخدامی و انطباق آن با شرایط و ضوابط مربوط 6. نظارت بر امر انتصابات و ارتقاء و تنزل طبقه کارکنان با توجه به قوانین و ضوابط موجود در طرح مهندسی مشاغل 7. بررسی و تائید کلیه پیشنهادهای مرتبط با ارتقاء طبقه و رتبه کارکنان دانشگاه بر اساس ضوابط و مقررات جاری 8. نظارت بر صحت صدورکلیه احکام استخدامی دانشگاه 9. نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات مربوط به مهندسی مشاغل 10. تشخیص و تائید تجربه مربوط و مشابه و تجارب بخش غیردولتی اعضاء کمیته فرعی مهندسی مشاغل: 1. بالاترین مقام اجرایی واحد سازمانی (رئیس کمیته) 2. مسئول امور اداری واحد (دبیر کمیته) 3. نماینده گروه مهندسی مشاغل دانشگاه (عضو کمیته) 4. مسئول کارگزینی واحد (عضو کمیته)
|