English|فارسي  | سایت اصلی دانشگاه |   امروز: پنج شنبه ٠٦ دی ١٤٠٣
-->

  

    نام ونام خانوادگي : معصومه فلاح

مدرک تحصيلي فوق لیسانس

رشته تحصيلي :مدیریت دولتی

سمت :معاون مديريت منابع انسانی 

     تلفن تماس: 04431937308


شرح وظایف

1-مطالعه قوانین و مقررات ، آئین نامه ها ، بخشنامه ها و دستورالعمل های اجرایی مربوطه .

2- مشارکت در تصمیم گیری ، برنامه ریزی و نظارت بر اجرای قوانین و مقررات اداری واستخدامی کارکنان و اعضای هیأت علمی

3- مشارکت در امر تامین و توزیع و نگهداشت منابع انسانی  مورد نیاز دانشگاه

4- کنترل و نظارت بر صدور احکام پرسنلی کارکنان ، اعضار هیأت علمی ، بازنشستگان و وظیفه بگیران ( اعم از استخدام اولیه ، تبدیل وضعیتها ، تغییرعنوان ، احتساب مدرک تحصیلی ، ماموریت ، انتقال ، بازنشستگی و ... )

5- همکاری و مشارکت در تدوین بخشنامه ها ، آئین نامه ها و دستور العمل های اجرایی

6- ارجاع نامه ها و اصلاح پیش نویس های تهیه شده و پاراف آنها

7- کنترل و نظارت بر عملکرد کارکنان تحت سرپرستی و راهنمایی و ارائه آموزشهای لازم به آنها

8- پیگیری اقدامات انجام یافته در خصوص امور مربوط به نیروی انسانی واحد

9- نظارت بر عملکرد واحدهای کارگزینی دانشگاه از طریق تهیه چک لیستها و اجرای برنامه های زمانبندی

10- شرکت در جلسات و کمیته ها و کمیسیون های مربوط به امور اداری و استخدامی

11-  مشارکت در امر برنامه ریزی جهت توسعه و بهبود عملکرد شغلی کارکنان تحت سرپرستی

12 - ارائه آموزشهای لازم و راهنمائی های مؤثر و انتقال تجربیات شغلی و عملی به کارکنان

13- پیش بینی نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه و ارائه آن به مراجع ذیربط

14- اقدامات لازم در جهت جذب و بکارگیری نیروهای رسمی ، پیمانی و طرح پزشکان و پیراپزشکان

15- هماهنگی با واحدهای مدیریت نیروی انسانی سایر دانشگاهها جهت کسب اطلاعات و تبادل تجربیات

16- شرکت فعال در دوره های کار آموزی ، مهارتی و آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندیهای شغلی و بکارگیری نتایج آن در انجام وظایف محوله

17- انجام یا مشارکت در تحقیقات کاربردی در عرصه نظام سلامت در رشته شغلی مربوطه که به تائید مراجع ذیربط رسیده باشد .

18- انجام سایر امور مربرتبط با شغل بر حسب نظر مقام مافوق و مطابق مقررات

19- کنترل و نظارت برصدور انواع گواهیها و ابلاغها اعم از ابلاغها مسئولیت و سرپرستی ، حق مدیریت ، حق مشارکت ، حق فنی و محرومیت از مطب و ...

20- رسیدگی و نظارت بر امر ارزشیابی کارکنان برابر ضوابط مربوطه

21- کنترل و نظارت بر وضعیت مرخصی های کارکنان  و اعضای هیأت علمی و اعلام وضعیت مرخصی استحقاقی در پایان هر سال

22- استخراج و ارائه آمار های مختلف نیروی انسانی به مراجع ذیربط

23- همکاری و مشارکت در برنامه ریزی ، تدوین ، ارائه و برگزاری دوره های آموزشی کارکنان در رشته شغلی مربوطه