احتراما با توجه به نزدیکی پایان سال, خواهشمند است دستور فرمایید موارد زیر به دقت مورد توجه واحدهای مالی زیر مجموعه هر واحد قرار گیرد:
1- مرخصی کلیه همکاران زیر مجموعه واحدهای مالی از تاریخ 1400/12/15 لغو می باشد.
2- ماموریت های غیر ضروری همکاران زیر مجموعه واحدهای مالی از تاریخ فوق لغو می باشد.
3- کلیه اسناد پرسنلی از جمله کارانه و اضافه کار و کمک هزینه مسکن و ... باید آماده شود تا در صورت وصول منابع مالی, سریعا پرداخت گردد. بدین منظور لازم است کلیه گواهی ها بخصوص گواهی ساعات اضافه کاری از واحدهای زیر مجموعه جمع آوری و در اختیار امور مالی واحد قرار گیرد .
4- کلیه اسناد غیر پرسنلی, رسیدگی و رفع واخواهی گردد تا در صورت وصول منابع مالی, سریعا پرداخت گردد.
5- بر اساس دستورالعمل های سال های گذشته, آمادگی کامل برای انبار گردانی پایان سال وجود داشته باشد (دستورالعمل تکمیلی به همراه برنامه زمان بندی متعاقبا ارسال خواهد شد).
6- با توجه به برنامه ریزی بعمل آمده برای انجام سریع تسویه حساب سال 1400 , لازم است تمهیدات لازم در این خصوص بعمل آید (برنامه زمان بندی تسویه حساب با اداره دفتر داری و اعتبارات و پایش متعاقبا ارسال خواهد شد).